Menu Zamknij

FAQ

Sekcja FAQ jest w ciągłej rozbudowie. W razie problemu czy pytania – skontaktuj się z nami.

Pakiety

Czy jest możliwa zmiana pakietu?

Tak, ale tylko pakietami w górę. Niestety, nie obniżamy pakietów. Skontaktuj się z nami, wyliczymy różnicę do zapłaty i podwyższymy dostępne zasoby.

Czy jest możliwość negocjacji zasobów w pakiecie?

Jest możliwa tylko w uzasadnionych przypadkach.

Co się dzieje w przypadku przekroczenia limitu zasobów?

Konto jest jedynie blokowane do końca miesiąca. Można z nami przenegocjować tymczasowe dodanie zasobów lub podwyższenie pakietu - wystarczy się z nami skontaktować.

Jaki jest limit zużycia procesora?

Aktualnie nie ma ograniczenia, ale zostanie wprowadzone w niedługim czasie. W przypadku zapychania procesora przez klienta będziemy ostrzegać, w ostateczności blokować konto.

Co obejmuje darmowa pomoc techniczna?

W ramach wykupionej usługi hostingu darmowa pomoc techniczna obejmuje m.in.:

  • wsparcie z obsługi panelu DA (np. instrukcje dotyczące tworzenia kont pocztowych, baz danych itd.);
  • wsparcie przy umieszczaniu plików stron www na serwerze;
  • rozwiązywanie problemów technicznych powstałych w skutek awarii serwera;
  • import baz danych.

Pomoc nie obejmuje usuwania wirusów, wsparcia programistycznego, analizy logów, wszelkiego rodzaju porad nie dotyczących serwera. Wszystkie z tych rzeczy, a także inne możesz nam zlecić kontaktując się tutaj.

Czy node.js, Perl, ASP.NET są dostępne w ofercie?

W ofercie jest tylko interpreter PHP, brak w nim technologii i języków takich jak Node.js, Python, Ruby on Rails, ASP.NET.

Jak rozwiązać umowę?

Wystarczy nie opłacić proformy. Nie zatrzymujemy klienta na siłę. Rezygnacja wcześniejsza jest możliwa, lecz nie zwracamy pieniędzy za niewykorzystany czas.

Domeny

Czy jesteście rejestratorem domen?

Niestety nie.

PHP

Jak zmienić wersję PHP?

Zmianę wersji PHP można dokonać w panelu DirectAdmin. Kliknij w zakładkę "Konfiguracja domen", wybierz domenę i kliknij w link "Wybór wersji PHP".

Czy mogę edytować ustawienia PHP?

Niestety przez współdzielony charakter serwera, nie ma takiej opcji.

Jak włączyć listowanie katalogów?

Domyślnie listowanie plików w folderze jest wyłączone. Aby je włączyć należy utworzyć lub zedytować plik ".htaccess" w wybranym folderze domeny i dodać linijkę
Options +Indexes

Certyfikat SSL

Instalacja certyfikatu Let's Encrypt
  1. Zaloguj się do panelu DirectAdmin.
  2. Włącz SSL w zakładce "Konfiguracja domen".
  3. Wejdź w zakładkę "Certyfikaty SSL" i wybierz opcję "Darmowy SSL od Let's Encrypt".
  4. Wypełnij formularz, a następnie kliknij "Zapisz".
  5. Gotowe! Certyfikat zostanie dodany do domeny w ciągu kilku minut.

Pamiętaj, aby zmienić wszystkie linki z http:// na https://

Przekierowanie z HTTP na HTTPS

W przypadku braku możliwości ustawienia przekierowania w CMSie, należy stworzyć lub zedytować plik .htaccess w folderze public_html i dodać do niego poniższą komendę:

RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTPS} !=on
RewriteRule ^ https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]

Pamiętaj o zmianie wszystkich linków z wersji http na https.

WordPress

Nie mogę zalogować się do WordPressa!

Z racji, że my jako hosting staramy się zabezpieczać najbardziej wrażliwe miejsca w WordPressie, zabezpieczyliśmy również plik wp-login.php. Pozwala nam to uniknąć wysokiego obciążenia i blokuje zgadywanie haseł metodą brute-force. W oknie przeglądarki należy wpisać:
login: jestem
hasło: czlowiekiem

Jeżeli z jakiegoś powodu te zabezpieczenie jest uciążliwe proszę dodać następujący wpis do pliku .htaccess
<Files "wp-login.php">
Allow from all
Satisfy any
</Files>